Kenapa suami Ketua Hakim Negara pantau, rakam, hantar laporan ketika perbicaraan Najib? – Lokman Adam



POLIS PERLU SIASAT SEGERA KENAPA SUAMI KETUA HAKIM NEGARA MEMANTAU PERJALANAN KES DSN. UNTUK SIAPA BELIAU MERAKAM DAN MENGHANTAR LAPORAN? – LOKMAN ADAM

Zamani Ibrahim ialah suami kepada Ketua Hakim Negara Tengku Maimun.

Beliau berada di dalam Mahkamah Persekutuan  dua hari lepas apabila Ketua Hakim Negara dan panel hakim menolak permohonan Najib.

Seperti yang anda boleh baca, Zamani benar-benar anti-Najib dan telah beriman sepenuhnya dengan semua propaganda PH termasuk menganuti kebodohan anti-GST.

Malah ada dakwaan daripada sumber dalam yang dipercayai bahawa Zamani adalah ahli PPBM di Negeri Sembilan.


Jika Hakim Sofian boleh disingkirkan dan digantikan dengan Nazlan yang mempunyai sifar pengalaman mengendalikan kes jenayah, hanya kerana abangnya seorang pemimpin UMNO, bagaimana pula dengan suami Ketua Hakim Negara yang perangai macam ni? Bukankah hubungan suami lebih rapat?


(Tak perlu bersusah payah delete kerana ia telah disave dan di archivekan siarannya di dalam mesin masa Internet. Screen shot dan screen recording juga done dan disimpan dalam cloud. 

Terjemahan dari artikel tulisan Lim Sian See di sini: https://www.facebook.com/100006264096443/posts/3351491015069669/?d=n





Please subscribe









Join our Telegram Channel
Telegram