TERKUTUK: Staff KKM mengaku lebih sedap main bini orang pancut dalam secara terbuka



Netizen menggesa Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) untuk mengambil tindakan ke atas seorang kakitangan Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Desakan itu berikutan tularnya tangkap layar hantaran yang dibuat oleh kakitangan HKL tersebut di media sosial.

Hantaran yang bersifat jijik dan keji itu mendedahkan bahawa beliau mengaku pernah bersetubuh dengan wanita dan isteri orang yang merujuk kepada kakitangan HKL juga.



Nazrul Abdul Rahman: Mmg syok kongkek bini org. Masa pancut dalam tu sedap lain macam. Klu kongkek ppuan bujang.. risau nak pancut dalam.. nnti pregnant. Kongkek janda pun risau nak pancut dalam. Kongkek bini org.. x perlu risau pancut dalam. Laki dia pun pancut dalam juga

Ady Man: bro pernah ke main Bini org

Nazrul Abdul Rahman: pernah la bro. Kija hospital mmg mudah nak dapat cipap

Penceritaannya yang sangat terperinci itu mengundang loya netizen kerana perbuatan terkutuk itu dihebahkan dengan bangga kepada umum.



“Astaghfirullah.... Staf HKL macam ni ke? Mesti geng PH ni. 🤦🏼‍♂️ KKM tak nak ambik tindakan?” komen Nabeel.

Pengakuan kakitangan HKL itu sekaligus memburukkan nama KKM yang ketika ini sedang memuncak kerana kejayaannya membendung wabak Covid-19 yang melanda seluruh negara.

Setakat ini tiada kenyataan rasmi dari pihak KKM berikutan tularkan hantaran tersebut.

Diharap pihak KKM dapat menyiasat dan mengambil tindakan sewajarnya kepada kekitangan mereka yang memalukan serta seolah-olah mengajak orang ramai melakukan perkara terkutuk seperti itu. – Cinca
















Join our Telegram Channel
Telegram