Suami maut digilis, diseret treler tinggalkan balu, 4 anak perlukan bantuan



Mohon bantuan ikhlas buat isteri mangsa kemalangan yg arwah suami nya maut digilis treler tengahari smlm dkt sg.buloh. kesian pada anak² arwah yang semua nya 4 orang masih kecik lagi. isteri pulak surirumah sepenuh masa.

Saya tidak mengenali arwah mahupun ahli keluarga arwah. tapi atas dasar rasa ingin membantu dan berasa simpati terhadap nasib isteri dan anak² arwah, jadi saya share kan posting ni agar ada orang lain juga boleh turut serta membantu walau dalam apa jua bentuk bantuan sekalipun. dan mungkin juga pada yang berkemampuan yang ingin membantu dengan menyumbang sedikit bantuan kewangan. rasa sayu dan sebak sangat bila tengok muka anak² arwah ni 😥

yg tak mampu menyumbang lebih pun tak apa, kalau ada 1000 orang dapat transfer Rm10 sorang pun dah ada Rm10,000 cukup buat menampung keperluan dan meringankan sedikit beban buat isteri arwah.



segala detail rujukan semua ada dalam gambar² ni beserta nombor akaun untuk memberi sumbangan. buat masa ni boleh berhubung ibu kepada isteri arwah ni 0134516323 Puan Jamaliah Khairuddin atau 01137611682 Nas adik balu.

Berikut beberapa info dari orang yang berada di tempat kejadian 👇

"Saya nampak kereta waja tu yang tiba² tukar lane dan himpit motor tu. lepas tu bergesel terus mangsa terjatuh.

datang pulak lori tak sempat nak brek terus gilis dan seret mangsa.

Bangla yang bawak waja ni dia tak ada lesen memandu dia bawa kereta majikan dia. masa kejadian ni bangla ni terus lari pergi balai polis pasal dia takut kena pukul, kalau tidak dia dah jadi arwah dah kena pukul dengan orang ramai"



"Arwah masih hidup lagi.. dia sempat cakap panas jadi saya ambik baju hujan untuk cover dari kepanasan. tak lama lepastu arwah dah meninggal.

Nasib ada kem askar berhampiran yang datang tolong bomba angkat treler pakai towing askar kalau tak memang tak terangkat treler tu untuk keluar kan arwah."

Inna lillahi wa inna ilahiraji’un…

Ya Allah.. kau ampunilah dosa arwah Mohamad Hafiz Bin Mokhtar (nama si mati)
Kau lepaskan lah arwah dari azab kubur
sesudah arwah menempuhi azab ketika ajal nya Ya Allah..
Kau lapangkanlah kuburnya Ya Allah..
Kau tempatkan lah arwah bersama orang² yang beriman Ya Allah..
jadikanlah syurga sebagai tempat untuk arwah
Amin Ya Allah..

____________________
1581 7302 4045
Maybank
Jamaliah Khairuddin (Ibu balu)

Eryzal Edry


ARTIKEL BERKAITAN: Driver warga asing takde lesen, lelaki maut digilis treler, diseret 14 meter, badan hampir putus dua














Join our Telegram Channel
Telegram