Tular video wanita hempas meja pada anak kandung



Hari ini, tular sebuah video mengenai seorang kanak-kanak lelaki dipercayai menjaga mangsa dera oleh ibunya sendiri sehingga mengundang kemarahan ramai.

Menerusi video dimuat naik oleh pengguna dikenali @imeautopar77, dilihat kanak-kanak lelaki dipervayai anaknya bernama Muhammad Daniel Putra itu dihempas meja ke atasnya.

Pengguna itu mendedahkan anaknya itu telah dibawa lari oleh bekas isteri secara tanpa izin pada 16 Mac 2019 iaitu sebelum Perintah Kawalan Pergerakan mula diperkatatkan.

Lelaki itu berkata, pada asalnya mereka mempunyai dua orang cahaya mata. Namun, bekas isteri hanya membawa lari anak pertama mereka iaitu Daniel dan meninggalkan anak yang masih kecil serta masih memerlukan belaian kasih sayang seorang ibu.



Difahamkan, situasi ganas itu dilakukan oleh bekas isterinya sehingga telah mendesak skandal atau teman lelaki bekas isterinya tampil berkongsi video tersebut kepadanya dan ia dipercayai berlaku pada bulan Jun lalu.

Mengulas lanjut, pengguna yang juga bapa kepada kanak-kanak lelaki tersebut memberitahu diirnya telah tampil membuat laporan polis. Malangnya, dia terpaksa pulang dengan penuh kehampaan apabila dikatakan gagal membuat laporan dari jam 9 malam sehingga jam 3 pagi.

Jelasnya, dia memilih untuk pulang selepas hampir 6 jam menunggu dan perlu ke sekolah pada keesokan harinya.

“Laporan polis telah saya buat tapi rasa kecewa teramat. Saya buat report pada hari yang sama berita ini saya dapat tahu. Dari 9 malam hingga 3 pagi, sebaik sahaja saya tutup kedai, saya terus buat report takut anak saya diapa-apakan.

“Kerana lama disidai menunggu laporan, saya putus asa dari mengubah report bertukar kepada menarik report. Dengan anak saya yang masih kecil iaitu berusia 5 tahun perlu pergi ke sekolah pada keesokan harinya. Lama menunggu, saya akur dan kecewa.”tulisnya.



Dalam pada itu, lelaki ini turut memaklumkan telah membuat laporan mengenai keganasan yang berlaku terhadapnya sewaktu dicederakan oleh seorang teman lelaki bekas isterinya sebelum ini.

“Saya sertakan report awal. Saya juga mangsa keganasan yang berlaku pada hadapan saya dan pernah dicederakan. Ada bukti masih berparut kerana jantan lain juga nak bawa dia keluar pada jam 1 pagi. Ketika melarang, saya dibaling ibu kunci atau Solex padu sehingga memancut darah di kepala saya,”jelasnya.

Selain itu, lelaki itu turut mendedahkan bekas isterinya berasal daripada Thailand dan mempunyai dua identiti nama dan usia berlainan. Apabila lelaki itu melaporkan pada pihak berkuasa, dia mendapat maklum perkara tersebut adalah menjadi kebiasaan.

Perkongsian itu meraih perhatian netizen di mana ramai meluahkan rasa kasihan dan bengang dengan nasib menimpa nasib anak kecil tersebut. – ohmymedia.cc



 _ini anak sy muhammad Daniel putra . anak sy di bawa lari awal lock down 16/marc/2019 .bekas wife bawa lari anak sy tanpa izin sy … penderaan belaku tahun ini perkongsian dari scandal nya pada sy yg sdr tdk kenali siapa lelaki berkenaan apa hubungan mereka. anak sy di pukul dengan meja .laporan polis telah saya buat tapi rasa kecewa teramat. sy buat report hari yg sama berita ini sy dpt tahu dr jam 9mlm -3pagi tutp shaja kedai terus buat report takut anak sy jdi apa2. kerana lama disidai menunggu laporan sy putus asa dr mengubah report betukar menarik report .dengan anak sy yg masih kecil usia 5tahun besok nak sekolah sampai berjam lama kena tgu.sy akur dan kecewa jika anda seorang bapa melihat anak anda di dera oleh manusia macam ni apa anda rasa? sy serta kan report awal sy juga jdi mangsa keganasan yg belaku pada hdp sy penah di cederakan ada bikti masih beparut.kerana jantan lain jga nak bawa dia kuar jam 1pagi kerana sy larang sy di baling ibu kunci atau solex padu memancut darah di kepala sy… kini sy berserah pada umum utk menilaikan .sy x ada kaitan dlm vdo ni cuma penerima vdo keadaan anak sy ..hingga kini tiada berita . beliau berasal dr thailand menpunyai 2 indentiti nama /ic belainan nama dan usia .bila sy laporkan hal ini pihak berwajib kata mereka org sana mmg biasa ? jdi x kesalahan atau akta kesalahan yg blh di kaitkan jika anak sy mati atas nama dia di thailand adakah blh di dakwa ?sedgkan nama di malaysia lain…1org punyai 2umur berbeza/nama ada 2 ic malaysia /ic thailanda.. sy harap yg ingin memberi komen bialah berasas .sy putus asa mana tpt hdk sy salurkan masalah ni…adakah tgu anak sy jadi jenazah baru sy dpt anak sy .sy yg membesarkan anak sy dr besar telapak tgan sy .bila ank da pandai urus diri sdr ambil dlm diam2….._ 








Join our Telegram Channel
Telegram