Akhirnya terdedah, Sarah akui minta nafkah dua anak RM100k setiap tahun



Time meroyan semalam, Sarah buat kenyataan Sol mintak diskaun nafkah anak-anak.

Dengan raut wajah mengejek dia kata macam tu.

Siap ketawa sinis. 🀣

Sarah kata lagi dia mintak tak banyak pun.

Amaun dia tuntut dia tak nak bagitau.

Kononnya nanti aibkan Sol. πŸ˜‚


Jadi berduyun-duyun la acik-acik pentaksub Sarah maki Sol.

Teruk Sol kena hina kononnya nafkah sikit macam tu Sarah mintak pun tak mampu nak bayar dan mintak kurang. πŸ˜‚

Dalam kepala diorang…diorang bajet Sarah mintak setiap anak 500 hinggit je agaknya dan itupun Sol mintak kurang. πŸ˜‚

Sekali terdedah dia mintak RM 100K setahun untuk nafkah. 🀦🏼‍♂️

Lebih kurang RM 8,400 sebulan tu!


Apsal mahal macam tu nafkah anak?

Beli baju LV atau Gucci tiap-tiap bulan ke untuk anak-anak? πŸ˜‚

Nafkah anak adalah untuk anak tau.

Masalahnya ramai isteri ambik kesempatan paw banyak-banyak sebab nak joli katak dengan duit bekas suami.

Nabeel tahu sebab tu lah yang jadi dekat Pak Su Nabeel. Kesian.






Join our Telegram Channel
Telegram