Akhirnya terdedah, Sarah akui minta nafkah dua anak RM100k setiap tahun



Time meroyan semalam, Sarah buat kenyataan Sol mintak diskaun nafkah anak-anak.

Dengan raut wajah mengejek dia kata macam tu.

Siap ketawa sinis. ๐Ÿคฃ

Sarah kata lagi dia mintak tak banyak pun.

Amaun dia tuntut dia tak nak bagitau.

Kononnya nanti aibkan Sol. ๐Ÿ˜‚


Jadi berduyun-duyun la acik-acik pentaksub Sarah maki Sol.

Teruk Sol kena hina kononnya nafkah sikit macam tu Sarah mintak pun tak mampu nak bayar dan mintak kurang. ๐Ÿ˜‚

Dalam kepala diorang…diorang bajet Sarah mintak setiap anak 500 hinggit je agaknya dan itupun Sol mintak kurang. ๐Ÿ˜‚

Sekali terdedah dia mintak RM 100K setahun untuk nafkah. ๐Ÿคฆ๐Ÿผ‍♂️

Lebih kurang RM 8,400 sebulan tu!


Apsal mahal macam tu nafkah anak?

Beli baju LV atau Gucci tiap-tiap bulan ke untuk anak-anak? ๐Ÿ˜‚

Nafkah anak adalah untuk anak tau.

Masalahnya ramai isteri ambik kesempatan paw banyak-banyak sebab nak joli katak dengan duit bekas suami.

Nabeel tahu sebab tu lah yang jadi dekat Pak Su Nabeel. Kesian.






Join our Telegram Channel
Telegram