Calon Warisan genius, diploma, ijazah, master hanya setahun



Calon Parti Warisan Sabah (Warisan) Haji Musli Haji Sapan menjadi tumpuan netizen apabila dinobatkan sebagai calon pilihanraya paling genius di dalam sejarah Malaysia.

Ini berikutan kelayakan akademik yang dikongsikan oleh beliau sangat menakjubkan di mana diploma, ijazah dan master yang dimiliki hanya memerlukan masa setahun sahaja untuk diperolehi.



Netizen rata-rata memuji Musli dengan kecerdikan yang beliau miliki. Namun tidak kurang juga menuduh beliau telah menipu sijil akademiknya.

"Calon-calon parti Warisan ni bijak-bijak belaka. Contoh Haji Musli ni. Dia buat Diploma, Degree dengan Masters semuanya setahun, setahun, setahun je."

"KALAU SIJIL KAMU BOLEH TIPU, RAKYAT PUN KAMU TIPU?, CALON WARISAN BIJAK-BIJAK BELAKA, BUAT DIPLOMA, DEGREE DAN MASTER HANYA SETAHUN...DIA BELI KE?? 😂🤣😂🤣😂"



Musli bertanding di kerusi DUN Kawang atas dasar mahu melihat pembangunan ekonomi berterusan yang telah dirancang oleh Parti Warisan Sabah khususnya di Kawang.

Beliau bertembung dalam lima penjuru bersama calon dari Perikatan Nasional (PN) -Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Parti Cinta Sabah (PCS), calon dari Liberal Demokratik Party (LDP) dan Usno. – Cinca




ARTIKEL BERKAITAN:

Join our Telegram Channel
Telegram