Tawaran RM2,000 bagi sesiapa berjaya menjejaki jejaka Food Panda





SAGUHATI RM2,000 UNTUK MENCARI PEKERJA PANDA FOOD YANG DIBANTU OLEH STEVEN SIM

Disebabkan oleh beberapa misteri yang menyelubungi diri beliau, sukacita dimaklumkan bahawa saya serta dua rakan Facebook saya, iaitu Datuk Dr Wan Zawawi Wan Ismail dan Saudara Saiful Haq, dengan ini menawarkan saguhati sebanyak RM2,000 kepada sesiapa sahaja yang mampu memberi maklumat seperti nombor telefon, alamat tempat tinggal atau alamat tempat kerja anak Kelantan pekerja Panda Food yang dibantu oleh Steven Sim sehingga beliau dapat dipertemukan dengan saya untuk tujuan pemberian sumbangan tertentu kepada beliau.

Dr Kamarul Yusoff


"Cerita sedang berlegar di kalangan wartawan (termasuk wartawan akhbar Cina); Seorang YB Penang buat fake political stunt beli motor bantu budak food Panda.

Ramai wartawan termasuk wartawan akhbar Cina minta pada pegawai YB tersebut kontak orang yang ditolong itu untuk buat cerita susulan tapi sampai sekarang tak dapat. 

Kesimpulannya budak itu tidak dapat dijejaki kerana pegawai YB tidak beri kerjasama. Mereka jelas kata YB tersebut buat lakonan untuk menipu rakyat."

"Menurut wartawan akhbar Cina, YB tu menipu. Dierang nak interview budak tu, tapi tak dapat dijejaki, tak macam kes kes bantuan sebelum ni.

Kontek pejabat YB, juga mengelak."

Dr Kamarul Yusoff


Orang yang biasa berbasikal tahu kedudukan atau ketinggian saddle (tempat duduk) seperti di dalam gambar amat mustahil untuk mengayuh secara normal.









Harga sebuah perjuangan demi mencari rezeki. Naik basikal meredah hujan dan panas sehingga sunburn teruk. Bulan puasa pun terpaksa kayuh.

Posted by Steven Sim Chee Keong 沈志强 on Tuesday, 13 April 2021

Hari ini Ramadan pertama. Saya ditemukan dengan seorang rider food panda yang menginsafkan saya tentang nilai sebuah...

Posted by Steven Sim Chee Keong 沈志强 on Tuesday, 13 April 2021

Senyum-mu menghilang letihku dan membakar semangatku. Adik Mohamad sudah start kerja hari ini guna motorsikal baru,...

Posted by Steven Sim Chee Keong 沈志强 on Wednesday, 14 April 2021


 


Join our Telegram Channel
Telegram